Saturday 20 October 2012

Kenapa saya begini??

-->
ku tutup cєlα αurαt íní, вukαn mєnαndαkαn díríku чαng tєrвαík dí kαlαngαn kαmu...tαpí, αku sєdαng mєncuвα mєnjαdí hαmвαNчα чαng tααt.


Kenapa saya begini??
kerana "saya telah memilih jalan HIDUP saya"
"Saya juga YAKIN pada janjiNya"
Orang yang beriman dan taat pada perintah Allah S.W.T. itu tempatnya ialah di Syurga,
dan orang yang kufur..akan mendapatkan balasan di neraka.
Itulah Janji Allah S.W.T. dalam Al-Quran.

"Saya menutup cela2 aurat ini supaya dia di sana...tidak disiksa di dalam kubur kerana dosa-dosa saya... SAYA BENAR-BENAR  SAYANGKAN DIA~.~
Ya Allah...ku rindukan dirinya..
“Saya juga tak sanggup melihat darah daging saya..dengan penat lelahnya bermujahadah dijalanNya, namun tercampak ke neraka kerana hanya dosa-dosa saya”
Ya Allah..masukkanlah dia di kalangan hamba-hambaMu yang bertakwa..
“Saya juga tidak sanggup membawa dosa saya..untuk dipikul bersama-samanya suatu hari nanti..”
Ya Allah..jadikanlah dia seseorang yang melabuhkan cintanya hanya untukMu..

TIᗪᗩK KIᔕᗩᕼ Iᗩᑭᗩ ᗩᑎᗪᗩ I ᗰᗩᔕᗩ ᒪᗩᒪᑌ, TᗩᑭI ᒍᗩᗪIKᗩᑎ II ᗩᑎᗪᗩ YᗩᑎG TEᖇᗷᗩIK I ᕼᗩᖇI II....ᗷᑌKᗩᑎ TEᖇᗷᗩIK I ᗰᗩT ᗰᗩᑎᑌᔕI, TᗩᑭI TEᖇᗷᗩIK I ᗰᗩT ᗩᒪᒪᗩᕼ ..T.

No comments: