Saturday 25 October 2014

Demi Allah, aku menyayanginya

Bismillahirrahmanirrahim..

Nampaknya air mata ini masih xmmpu untuk berhenti.. untuk sekelian kalinya..
Kerana sayang..kerana cinta..♥

Niqab..
Takdir telah menemukan kita..
dan takdir juga yg akan memisahkan kita..

Purdah..
Tolong jangan pernah lupakan diriku yg pernah memakaimu..

Demi Allah, Demi Allah..
aku sayang kalian..

Masih teringat kenangan 2tahun lalu di mana diri yg jahil ini tiba2 membeli niqab.. Allahu Rabbi... Allah yg telah mengetuk pintu hati ini..
tapi sayangnya niqab itu tidak pernah dipakai..
Hanya dicuba dan dicuba...
Ya Allah..berdosanya diri ini..
lantas..hari ini 26 Oktober 2014 ..
aku telah mencari tuan yg sesuai utk memakai niqab ini..

Ya Allah.. berat hati ini..
airmata ini pun xmmpu untuk berhenti..
.. Ya Allah.. ku pernah niatkan niqab ini yg akan ku bawa mengembara di bumi Yaman Ya Allah..
tapi cita2 ini masih jauh utk ku capai..
InshaAllah mungkin suatu hari nnti..

terkadang diri terfikir..Apa guna kiranya ku tutupi wajah padahal sekiranya hati ini xdpt ku tutupi seeloknya..
Maka tolonglah Engkau perbaika hati dan akhlakku Ya Latif..

Ya Karim... tolong jadikan niqab ini kebaikan kepada pemakainya..

Duhai ukhti aisya humaira.. jagakan niqab yg ku sayang ini seeloknya.. tolong jgn kotorinya dgn keburukan... demi Allah ya aisya, aku menyayanginya.. :'(
demi Allah ya aisya, aku menyayanginya..




No comments: