Monday 10 September 2012

SEMESTER 3 - alahh..4 bulan je =)

Bismillahirrahmanirrahim..

Ok..today is the first day for new semester,

ya, i'm not a junior anymore..
because now i got a new junior intake for Sept 2012/ Jan 2013 from matriculation..

actually, saya tak tahu apa2 tentang student baru yang ambil course yang sama dengan saya sebab program Induksi belum dijalankan lagi...
maybe this week or next week kot.Insyaallah..^^ nanti bolehlah saya berkenal2 dengan adik2 saya pulak kan... xD

Ok, for this sem..saya sudah letakkan niat dalam hati..nak jadi yang terbaik bukan sahaja dalam menelaah ilmu..tapi untuk berubah menjadi insan yang lebih baik..Insyaallah..

Alahh...4 bulan je...saya mesti berkorban lebih untuk sem ni!!
saya nak bring something new in my life...Insyaallah..
doa2kan ya..
Aminn...


saya tahu "SAYA MESTI BOLEH"

Ya Allah..berkahilah niatku kali ini Ya Allah..
Tetapkan hatiku untuk selalu mencintaiMu...di setiap hela nafas ini..Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments: