Tuesday 4 September 2012

"Someday..I will" Amin..


..disebabkan kepala kurang betul hari ini..
“Tercipta” lah selembar kain ..
A new transformation..
An innovation to all Islamic people to use a new purdah.. that create manually from laptop..
Hihihih..
Tak habis2 nak gelak.melayankan kepala yang kurang siuman hari ni..


Hmm3..ok..serius,
Ya..
Saya sudah berpurdah!! xD
Nampak macam ok, comel sikit..
Kalau tidak mesti nak termuntah kalau orang tengok rupa ni.. *kasi gimikk je..

Allah S.W.T. ciptakan hambaNya semua rupa2 yang cantik2 belaka kan.. J


Tapi..yer lah..sebagai manusia biasa, kita tak boleh lari dari sifat iri hati..
Kadang2 saya cemburu tengok wanita2 yang berpurdah..
Kenapa??
Kerana mereka cantik pada pandangan Allah S.W.T.
Teringin benar saya ingin menjadi seperti mereka..
Sebab itulah saya cipta purdah saya sendiri ni..



Ha, dah tengok dah..
Sebelah kiri tu kawan amik lesen,
dia sedang pegang buku "3 Tokoh Bakal Melakluki Dunia by Ustaz Jaafar Bin salleh" kepunyaan abang saya *saya pinjam je..xD
btw,dia dan saya sekampung..kihkih..
dia dah kira macam akak lah..umur dia 21...saya 20 * muda tak? muda tak?
but, MATI TAK KIRA USIA kan.
kalau nak mati sesaat lagi pun boleh..


YA ALLAH..MATIKANLAH hambaMu ini DALAM IMAN..DAN KETIKA AKU SEDANG BERJUANG DIJALANMU..
Amin Ya Rabbal Alamin..


back to the story..
Amacam..bila tengok,,
urmm..
mata masih kelabu asap..tak layak..
hati masih ada noda2 hitam yang perlu dibersihkan dahulu  L

But,Insyaallah…saya sentiasa mengharap..
Dan MENCUBA sedaya upaya..
Suatu hari..SAYA  AKAN  MENJADI  SEPERTINYA..
“SHE IS ME”

Itu just edit guna “paint” only…
Jadi maaf…actually, saya belum berpurdah lagi.. L
Tapi PERCAYALAH…SOMEDAY  I  WILL.. Aminn Ya Allah..
Doa dari kalian mungkin dapat mengiringi hijrah yang saya dambakan..

*saya hanya musafir hina yang sedang mencari jalan pulang...

No comments: